Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2.
Przyjęcie protokołu z V i VI sesji.
3.
Sprawozdanie Zarządu Powiatu z wykonania uchwał Rady Powiatu.
4.
Sprawozdanie z działalności Zarządu Powiatu.
5.
Sprawozdania Nadzorów Wodnych Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z działań podejmowanych na obszarze powiatu śremskiego.
6.
Informacja o działalności kontrolnej Wielkopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska w Powiecie Śremskim w 2023 roku.
7.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2024 roku.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia powiatu śremskiego do realizacji Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością”.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawek opłat za zajmowanie pasa drogowego dróg powiatowych, dla których zarządcą jest Zarząd Powiatu w Śremie, na cele niezwiązane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu.
10.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę budżetową na 2024 rok.
11.
Podjęcie uchwały zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową powiatu śremskiego na 2024 rok.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie likwidacji wydzielonych rachunków własnych jednostek budżetowych.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie likwidacji wydzielonego rachunku dochodów własnych w Starostwie Powiatowym w Śremie.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej powiatowi nyskiemu w formie dotacji celowej.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie Rocznego programu współpracy Powiatu Śremskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2025 r.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie odrzucenia w całości stanowiska Zarządu Oddziału Związku Nauczycielstwa Polskiego w Śremie, dotyczącego zaopiniowania projektu uchwały Rady Powiatu w Śremie, w sprawie likwidacji Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Śremie.
17.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych powiatu śremskiego za rok szkolny 2023/2024.
18.
Informacje z analizy oświadczeń majątkowych.
19.
Interpelacje i zapytania Radnych.
20.
Wolne wnioski i informacje.
21.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.