Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2.
Przyjęcie protokołu z VIII sesji.
3.
Sprawozdanie Zarządu Powiatu z wykonania uchwał Rady Powiatu.
4.
Sprawozdanie z działalności Zarządu Powiatu.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej powiatu śremskiego na lata 2025-2045.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwały budżetowej na 2025 rok
a)
przedstawienie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem,
b)
odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej,
c)
odczytanie opinii komisji stałych Rady,
d)
przedstawienie autopoprawek Zarządu do projektu budżetu,
e)
dyskusja nad projektem budżetu,
f)
głosowanie wniesionych propozycji autopoprawek Zarządu,
g)
głosowanie wniosków zgłoszonych w trakcie dyskusji,
h)
głosowanie uchwały z przyjętymi poprawkami
7.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę budżetową na 2024 rok.
8.
Podjęcie uchwały zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową powiatu śremskiego na 2024 rok.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawek opłat za zajmowanie pasa drogowego dróg powiatowych.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Powiatowego Programu Rozwoju Pieczy Zastępczej w Powiecie Śremskim na lata 2025-2027”
11.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2024 roku
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr VIII/52/2024 Rady Powiatu w Śremie z dnia 29 listopada 2024 r. w sprawie zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia od Wojewody Wielkopolskiego zadań publicznych z zakresu administracji rządowej.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego Powiatu i Przestrzegania Prawa na 2025 rok.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Zdrowia, Pomocy Społecznej oraz Rolnictwa i Ochrony Środowiska na 2025 rok.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Rekreacji na 2025 rok.
17.
Interpelacje i zapytania Radnych.
18.
Wolne wnioski i informacje.
19.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.