Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2.
Przyjęcie protokołu z XIII sesji.
3.
Sprawozdanie Zarządu Powiatu z wykonania uchwał Rady Powiatu.
4.
Sprawozdanie z działalności Zarządu Powiatu.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej powiatu śremskiego na lata 2020-2045.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwały budżetowej na 2020 rok:
a)
przedstawienie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem,
b)
odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej,
c)
odczytanie opinii komisji stałych Rady,
d)
przedstawienie autopoprawek Zarządu do projektu budżetu,
e)
dyskusja nad projektem budżetu,
f)
głosowanie wniesionych propozycji autopoprawek Zarządu,
g)
głosowanie wniosków zgłoszonych w trakcie dyskusji,
h)
głosowanie uchwały z przyjętymi poprawkami.
7.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę budżetową na 2019 rok.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu i planu finansowego wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego oraz ustalenia ostatecznego terminu ich dokonania.
9.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej powiatu śremskiego.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu III kondygnacji lokalu użytkowego numer 2 położonego w Śremie przy ulicy Chełmońskiego 1.
11.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę nr XXXVII/257/13 z dnia 28 sierpnia 2013 r. w sprawie ustalenia stawek opłat za zajmowanie pasa drogowego dróg powiatowych, dla których zarządcą jest Zarząd Powiatu w Śremie, na cele niezwiązane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu.
12.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia zadań na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2019 roku.
13.
Obwieszczenie w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego Statutu Powiatu Śremskiego.
14.
Sprawozdanie z realizacji w latach 2017-2018 "Programu opieki nad zabytkami powiatu śremskiego na lata 2017-2020"
15.
Interpelacje i zapytania Radnych.
16.
Wolne wnioski i informacje.
17.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.