Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2.
Przyjęcie protokołu XXI sesji.
3.
Sprawozdanie Zarządu Powiatu z wykonania uchwał Rady Powiatu.
4.
Sprawozdanie z działalności Zarządu Powiatu.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia kierunków działania Wielkopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska w celu zapewnienia należytej ochrony środowiska na obszarze powiatu śremskiego.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia informacji Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Śremie o stanie bezpieczeństwa powiatu w zakresie ochrony przeciwpożarowej za 2019 rok oraz jej oceny.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie oceny zabezpieczenia przeciwpowodziowego powiatu śremskiego za rok 2019.
8.
Sprawozdania Nadzorów Wodnych Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z działań podejmowanych na obszarze powiatu śremskiego.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż, w trybie bezprzetargowym, nieruchomości niezabudowanej położonej w obrębie ewidencyjnym Lubiatowo, oznaczonej ewidencyjnym numerem działki 368.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdów usuniętych z drogi oraz wysokości kosztów powstałych w razie odstąpienia od usunięcia pojazdów w roku 2021.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie Rocznego Programu współpracy Powiatu Śremskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2021 r.
12.
Przedstawienie informacji za I półrocze 2020 r. o :
a)
przebiegu wykonania budżetu powiatu;
b)
kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o realizacji przedsięwzięć.
13.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę budżetową na 2020 rok.
14.
Podjęcie uchwały zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową powiatu śremskiego.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie wyeliminowania z obrotu prawnego uchwały Rady Powiatu w Śremie.
16.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych powiatu śremskiego za rok szkolny 2019/2020.
17.
Informacje z analizy oświadczeń majątkowych.
18.
Interpelacje i zapytania Radnych.
19.
Wnioski i oświadczenia Radnych.
20.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.