Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2.
Przyjęcie protokołu z XXXII sesji.
3.
Sprawozdanie Zarządu Powiatu z wykonania uchwał Rady Powiatu.
4.
Sprawozdanie z działalności Zarządu Powiatu.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia kierunków działania Wielkopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska w celu zapewnienia należytej ochrony środowiska na obszarze powiatu śremskiego.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia informacji Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Śremie o stanie bezpieczeństwa powiatu w zakresie ochrony przeciwpożarowej za 2020 rok oraz jej oceny.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie oceny zabezpieczenia przeciwpowodziowego powiatu śremskiego za rok 2020.
8.
Sprawozdania Nadzorów Wodnych Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z działań podejmowanych na obszarze powiatu śremskiego.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia "Powiatowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2021-2026"
10.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych w 2021 r.
11.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Rady Powiatu w Śremie Nr X/87/2019 z dnia 30 sierpnia 2019 roku w sprawie powierzenia Powiatowi Poznańskiemu zadania organizacji przewozów o charakterze użyteczności publicznej w zakresie publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich.
12.
Przedstawienie informacji za I półrocze 2021 r. o :
a)
przebiegu wykonania budżetu powiatu;
b)
kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o realizacji przedsięwzięć.
13.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę budżetową na 2021 rok.
14.
Podjęcie uchwały zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową powiatu śremskiego.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia gminie Książ Wlkp. pomocy finansowej w formie dotacji celowej.
16.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych powiatu śremskiego za rok szkolny 2020/2021.
17.
Informacje z analizy oświadczeń majątkowych.
18.
Interpelacje i zapytania Radnych.
19.
Wnioski i oświadczenia Radnych.
20.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.