« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

3. Sprawozdanie Zarządu Powiatu z wykonania uchwał Rady Powiatu.

5. Przedstawienie Raportu Zarządu Powiatu w Śremie o stanie Powiatu Śremskiego za rok 2019.

6. Debata nad Raportem Zarządu Powiatu w Śremie o stanie Powiatu Śremskiego za rok 2019:

a) głosy radnych;

b) głosy mieszkańców.

15. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr XLVI/357/2018 Rady Powiatu w Śremie z dnia 05 października 2018 r. w sprawie zatwierdzenia do realizacji w okresie od dnia 1 stycznia 2019 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 zmienioną uchwałą Nr VII/56/2019 Rady Powiatu w Śremie z dnia 25 kwietnia 2019 r.

16. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr VII/55/2019 Rady Powiatu w Śremie z dnia 25 kwietnia 2019r. w sprawie zatwierdzenia do realizacji w okresie od dnia 1 stycznia 2019 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.

17. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie na rzecz gminy Śrem w drodze darowizny, nieruchomości stanowiącej własność powiatu śremskiego, zajętej pod pas drogowy drogi gminnej ul. Stanisława Staszica w Śremie.

18. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę nr XLIV/350/2018 Rady Powiatu w Śremie z dnia 31 sierpnia 2018 r. w sprawie regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez powiat śremski.

21. Podjęcie uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół i placówek niepublicznych oraz szkół publicznych prowadzonych przez osoby prawne niebędące jednostkami samorzadu terytorialnego lub osoby fizyczne, a także trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania.

25. Sprawozdanie z realizacji "Rocznego programu współpracy Powiatu Śremskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego" za 2019 rok.

28. Interpelacje i zapytania Radnych.

29. Wolne wnioski i informacje.

30. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

31. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej